onsdag 14 oktober 2009

Pajproblem

På lördag kommer brudarna.

Jag ska bjuda på paj. (Ja jag vet, men jag är ingen mästerkock)
Jag har dock ingen aning om vad jag ska välja för paj.

Två pajer.
Det är antalet pajer (matpajer) jag gjort i hela mitt liv.
Den ena, en kyckling och baconpaj, är jättegod men väldigt uttjatad.
Den andra är en ädelostpaj med feta och broccoli.
Jag tror den är god. Jag minns inte. Hur god kan den vara då?
Den låter god.

Har ni några tips på bra, och någorlunda enkla, pajer jag kan få lägga till i listan över potenteill bjudningsmat till lördagen?

Tack.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Ädelostpajen låter grym! Annars är ju tacopaj en evig favorit... :D Vad nördig jag är som skriver två kommentarer på en dag. Men pluggar man så hittar man alla undanflyter för att slippa.. Hehe! :)

Anonym sa...

Tomat, fetaost, ruccola och oliver i paj är gott. Tacopaj är väldigt enkelt och riktigt gott! Eller kanske lax, räkor och spenat!