måndag 5 oktober 2009

Totrorötottot

Jag har skrivit stört många inlägg med rubriken "Trött".
Rövarspråket var väl en fin variation?

Jag var skittrött i morse när jag kom hem.
(Vilket kanske var uppenbart efter mitt senaste psycho-övertrötta inlägg..)

Men istället för att sova, som normala människor skulle gjort, kollade jag på Sagan om ringen. (2:an).
En tre timmar lång film.
Jag kan såhär i efterhand känna att det inte var ett sånt jättesmart beslut.

Nu sitter jag och räknar ner timmarna tills det är dags för Bella att lägga sig, så jag också får sova.
Tiden har aldrig gått mer långsamt...

Jag fattar inte varför jag inte sover när jag kommer hem!
Bara ett par timmar hade säkert gjort att jag sluppit mitt zombie-tillstånd...
Jag är så jäkla trött när jag åker hem, men så fort jag får chansen att krypa ner i min varma sköna säng så bombas hjärnan med tankarna som Gud glömde och det g å r inte att somna!

Sjukt irriterande.

Inga kommentarer: