fredag 2 oktober 2009

Egotid och helgplanering

Idag har jag fått mer ego-tid än sammanlagt på hur länge som helst!
Alldeles fantastiskt.

Den tiden spenderade jag tillsammans med Lara (Croft, Tomb Raider..) på ps.
DET är vad jag kallar kvalitetstid!
Nu har jag ätit lunch och slappat i soffan framför Ellen en stund, snart ska jag ner och väcka T och sen är det samtal med Bellas fröken innan hon ska skjutsas iväg till sin far.

Häromdagen försökte jag hinta till T att jag ville gå på bio ikväll och han lät ganska positiv. Då.
Nu har det inte nämts på ett par dagar och jag väntar med spänning för att se om han fortfarande har det inplanerat.
Håll tummarna!

Annars ser helgen ut att bli lugn och harmonisk.
Rättviks marknad i morgon och efter det eventuellt middag på Broken Dreams i Borlänge med vänner.

Inga kommentarer: