söndag 11 oktober 2009

Trött, sova ---> Pigg

Tjejerna somnade tillslut (och faktiskt förvånansvärt snabbt) igår.
Vi började titta på Sagan om ringen vid tiotiden.
Jag såg ungefär en halvtimme, sen sov jag också.

Jag hade bett T att väcka mig ibland så jag kunde sova länge idag (jag ska jobba natt i natt), men jag hade tydligen ändrat mig när han väl försökte.
(Väck inte den björn som sover)

Men omständigheter gjorde att vi var vakna ett par timmar på morgonkvisten och jag sov sen gott till klockan tre idag.
Känns bra inför natten.

Tommy har varit med flickorna på Borlänges badhus Aqua Nova idag.
Det var väldigt populärt för både de och han tror jag.
Det hjälpte nog mig att sova så länge som jag gjorde också.

Nu stundas köttfärslimpa med bacon (ja, jag ska göra den..) och sen blir det söndagsmys tills natten kommer och jag ska jobba.

1 kommentar:

Anonym sa...

den skulle jag vilja smaka :)
säkert jättegod, du duktiga tjej.
Hoppas nu att du får en "bra" arbetsnatt. Kram från M