fredag 30 januari 2009

Äntligen Fredag?


Inte direkt.

Jag saknar Bella så otroligt! Hennes söta små sms är kvällens ljusglimtar...
Det här med egen mobiltelefon var kanske inte så dumt iallafall.

Men hon har iallafall roligt, det är viktigast.
Mamma hade köpt ett par vita t-shirts och sån där färg man kan måla på kläder med, det ska bli spännande att se vad hon kommer hem med för snygga kreationer sen.
Hon kanske blir stor designer (a´la versace) när hon blir stor, tack vare mammas roliga idé. Coolt!

Jag funderar ofta på hur hon kommer vara när hon blir vuxen...
Hur hon kommer se ut, vad hon kommer ha för personlighet, värderingar och sånt.
Det går inte att föreställa sig.

Det är så konstigt.. som förälder ser man ju fram emot och njuter av sitt barns framsteg. Man blir glad och stolt när de utvecklas och lär sig nya saker.
Samtidigt vill man att de ska vara små för alltid.
Tanken på att Isabelle ska bli vuxen och flytta hemifrån känns oftast så avlägsen, men sen tänker jag på hur snabbt de här 6 åren gått och då känns den plötsligt inte lika avlägsen längre.
Jag vågar knappt blunda av rädsla för att missa något.

Jag önskar hon bodde hos mig hela tiden, jag missar ju hälften av hennes liv eftersom hon är hos sin pappa varannan vecka.

På Söndag kommer hon iallafall hem, jag längtar skitmycket!















1 kommentar:

Anonym sa...

Hon är så lik dig!