torsdag 29 januari 2009

Ordet Omotiverad...

...har fått en helt ny betydelsenivå för mig nu.

Idag åkte Isabelle hem med mamma, eftersom jag ska jobba hela helgen.
Heeeela helgen! Fredag Lördag Och Söndag!
Söndag liksom.. vilodagen.

Jag är så fantastiskt omotiverad...
Har försökt hitta positiva saker som tillkommer, men förutom pengarna så finns det inget. Ingenting, nada!
Ingen Isabelle, Ingen pojkvän Ingen fritid...blä!

Har jag nämnt att jag är omotiverad?

Det som återstår att göra när man är omotiverad är att fantisera framåt i tiden.
Och det är (i ordning)
Söndag: Bella kommer hem!
Måndag: Ledig.
Onsdag. Faluland och Pojkvän

Och! Nästanästa vecka ska vi åka på Close up-kryssningen!
Jag har ordnat med barnvakt, Tommy har köpt biljetter (jag älskar dej!) och det enda som saknas nu är att be om ledigt!
Det känns lite som att ledigheten borde ha varit det första jag fixade dock...

Jag lägger det på "Att göra-listan"

Nu, åter till att vara omotiverad...

Inga kommentarer: