måndag 12 januari 2009

Extreme makeover


Jag tyckte det var dags för en lite uppfräschning av bloggen.
Visst blev det fint?


Jag är äntligen klar med kvällens bestyr och förberedelser för morgondagen.
Därav Tommys ettårsdags-present! Efter mycket knep o knåp blev jag iallafall nöjd.
Jag får visa vad det var Efter onsdag, av uppenbara skäl.

Jag pratade med Isabelle nyss, det är första kvällen utan henne på två veckor, jag saknar henne så fantastiskt mycket!
Det känns verkligen ändra ner i tårna hur gärna jag vill ha henne hos mig hela tiden..


Nu ska jag göra ett sista ryck här och sen stupa i säng.





Lite bilder från helgen...




Isabelle och (demon) Ville




Tommys söta systerbarn Maja och Tova och min Isabelle






Söta Isabelle på bussen






Isabelle somnade med gosedjuret Mimmi på huvudet igår...


Inga kommentarer: