lördag 31 januari 2009

En dag kvar!

Jag jobbar bara i morgon sen är jag ledig heeela måndagen.
Måndag är mitt "Grus, Slät sten och Löv" (se tidigare inlägg).

Lördagskvällen ska jag tillbringa i sittandes position, med datorn i knät (mycket bekvämare tack vare "lap topunderlägget" Tommy köpte åt mig på Ikea, mina ben håller inte på att brinna upp längre!).

Jag letar febrilt efter nya avsnitt av One tree hill på piratebay, men de lyser med sin frånvaro. Det hade räddat min kväll!

Jag laddade hem "Yes man" igår, men jag fick (för 2:e gången..) usel kvalité så jag slängde den.
Ska nog testa igen, 3:e gången gillt liksom. Om den ens är värd att se?

Och så kvällens höjdpunkt, makrillsmackor med hjortronyoghurt! kan det blir bättre?

Ja! det kan det. Jag hade kunnat ha Isabelle hemma och fått mysa med henne, eller så hade jag kunnat vara i Falun hos älskade pojkvän. Eller! så hade jag kunnat vara Med Bella I Falun hos pojkvän.
Snart...



Inga kommentarer: