onsdag 14 januari 2009

Välkommen Onsdag

I dag är det tamejfan Ondsdag!

Tiden har gått oförskämt sakta men nu är den här!

Jag har fortfarande ingen aning om vad det är vi ska göra.
Tommy kom hem från jobbet kl 6 i morse så han sover ännu, jag skulle väcka honom klockan 12.
Är klockan 12 snart??

Fast vi ska iochförsig inte åka förän halv tre...

Jag är så spänd så jag har ont i huvudet.
Försöker va lite cool och slappna av, men det gå Inte bra.
Lite hjälper dock Grace - Ingen kan Älska som vi, den har gått glöthet i spelaren sen igår.
Den har fastnat totalt. Jag är såld.

Föressten har jag Nästan bestämt mig för att köpa ett par av de där skorna jag visade.
Fast jag vet inte vilka än... tips?

1 kommentar:

Johanna sa...

Skitsnygga skor! oavsett vilket par du köper! Köp strl 37 nu så ja kan låna dem..hehe!! ;)

Ja, det är jag som skrivit..blir lite djup ibland framåt småtimmarna..! :P

Hoppas ni får en toppendag nu gumman!!

Grattis på årsdagen!!