fredag 16 januari 2009

Bloggtorka



Jag har inte haft lust att sitta vid datan så mycket nu när jag är här.


Ett detaljerat inlägg om vår U-n-d-e-r-b-a-r-a ettårsdag + bilder kommer senare.
Men jag kan iallfall säga att det var helt fantastiskt perfekt, allting!
Tommy hade bokat in oss på hotel Dalacarlia som ligger Tällberg, ca en mil utanför Leksand.
Men som sagt, mer om det sen.


Idag har vi vart och snurrat på stan, vi båda tog nya leg-foton. Tommy vart såklart skitsnygg och jag ser ut som jag är både skelögd och bakfull (kan meddela att jag inte är något av det..).
Men va fan, man ska ju bara ha det i 5 år... suck.


Ikväll kommer det en massa folk hit på lite öl och jag ska försöka övertyga dem om att sjunga sing star med mej.
Jag fick ju Abba i julklapp av Tommy. Roligt!

Det blir nog en finfin kväll det här tror jag.



Receptet på en lyckad kväll?


Inga kommentarer: