onsdag 28 januari 2009

Tillfällighet?

Min prenumeration på mitt virusprogram gick ut häromdagen, så min data (förlåt Tommy, datOR menade jag ju såklart..) har vart helt öppen för attacker från läbbiga virus och jag har vart skitnervös..min dator är ju mitt hjärtegull (näst Efter Bella, såklart!)

Men vem är det som blir infekterad? Jag!

Tillfällighet? I dont think so!

Jag har helt enkelt spenderat så mycket tid vid datorn så vi har växt ihop.
Ja, så måste det ju vara.

Nu har jag installerat nytt program (ett testprogram som är gratis men som bara håller i 30 dagar, sen måste man göra om hela proceduren.. lätt värt!
Så nu kurerar jag mig med mycket vätska (läs, Oboy), mat (läs; makrillsmackor) och självklart min älskade hjortonyoghurt!
Sen är det bara att se fram emot att få vara frisk i 30 dagar innan virusprogrammet går ut igen...


Idag har jag och Isabelle varit lediga och snurrat runt på stan med min mamma och min söta lilla farmor. Myspys.

Visste ni föressten att det kostar 400 spänn att fixa ny legitimation, id-kort. 400 spänn!
Skandal...
Söta lilla farmor betalade hälften. Men ändå!
Det hade vart billigare på så många sätt att inte ha nån identitet alls...


1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha du har tagit datornördandet till en helt ny nivå!