tisdag 13 januari 2009

Från Misär till helt OK

Det höll på att gå riktigt illa...
Det var nära att jag fick åka heeeela vägen till Borlänge (Tommy hämtar mig där) utan dator!Hemska tanke.

Jag hamnade i en vagn utan eluttag (att de ens får rulla fortfarande är för mej ett mysterium) och trodde jag skulle få sitta och glo ut i tomma intet i 2 timmar o 20 minuter.

Men jag frågade konduktören om det fann nån vagn med uttag och han skickade mig till vagnen bakom min där det fanns uttag. Det visade sig även vara 1a klass vagnen.
Tack snälle konduktören!


För övrigt vill jag meddela att låten "Scream" med Chris Cornell är klart bäst just nu!
Tack snälle Chris!


1 kommentar:

Johanna sa...

Javafan gjorde man innan bärbar data fanns? Satt vid nån jäkla stationär data och ugglade!! Uscha!! :P

Fick koden "poxylent" när jag skulle verifiera kommenteraren...

Poxylent..?

Låter inte det som typ nåt man tar mot klamydia eller nåt sånt..haha!!