söndag 25 januari 2009

Helgsummering

Helgen har varit otroligt kul!

I fredags åkte vi från Falun, jag Tommy och Per.
Nästan direkt när vi kommit hem åkte vi in till Stockholm och satt på Rocks tillsammans med vänner. Riktigt roligt, men vi ville va fräscha till lördagen så vi åkte till Burger King och köpte mat och tog sista pendeln hem kvart i 2.

I går hade vi fest hemma hos mig. Med öl o vin, Sing star och underbara människor blev det fantastiskt kul, efter åkte vi vidare ner mot stan och O´learys.

Tack allihopa för en skitrolig helg!

Nu har Tommy och Per åkt hem.
Känns hemskt.
Blir nästan två veckor utan pojkvän nu, misär!

Men min söta Isabelle kom hem en dag tidigare och gjorde allt så mycket bättre!
Gullunge..

Isabelle har för övrigt fått en mobiltelefon av sin pappa, en gammal telefon men ändock en mobiltelefon. Hon är 6 år.
Känns lite tidigt för henne att springa runt med en egen mobiltelefon, men hon får ju bara ha den hemma eller om hon ska hem till någon kompis eller så.
...och det är ju faktiskt väldigt mysigt när det plingar till i min telefon och jag ser att jag fått ett SMS av Isabelle.
Sen gynnar det ju faktiskt henne nu när hon håller på att läsa och så.

Hon börjar bli så stor.
Var det inte igår hon låg som ett litet knyte i min famn?
Nej, just det! Det var ju 6 år sedan...

Inga kommentarer: