tisdag 6 januari 2009

Hjärnfrys

I två dagar nu har jag varit sprängfylld med saker jag Måste skriva ur mig. Men vid varje tillfälle jag haft att skriva så har något hänt och min hjärna har vart totalt blank. Vad gör man åt det?

När jag till slut ger upp är jag ju fortfarande lika full av tankar, om inte ännu mer.
Jag har säkert gått upp minst en hattstorlek på grund av detta...

Jaja, snabb resumé av dagarna som gått;

Lördag: Älskade underbara fina söta pojkvän kom på snabbvisit direkt från Riga. Underbart!
Söndag: Pojkvän åker hem, jag åker till mor och far i Trosa där Isabelle varit över natten.
Måndag: Skridskor och varm choklad i solen nere vid mamma o pappas brygga (bilder kommer!)
Mamma överträffar även sig själv än en gång i matlagning med världens godaste köttfärslimpa.
Idag: Åka hem, mamma barnvakt och iväg till jobbet.


Och på torsdag; Falun!
Är det torsdag snart eller??

Inga kommentarer: