tisdag 16 november 2010

Check, Check och Check!

Yes.
Idag har varit en produktiv dag.
Jag älskar produktiva dagar!

Huvudvärken som alltid infinner sig när stressen försvinner är so worth it!

Idag har jag anmält mig till studier med start i januari.
4 ämnen, 400 poäng thank you very much!
Min studievägledare (ja, hon är min nu. Har man träffat samma person tre gånger får man denne som sin egen) är så jävla toppen!
Nu är det bara CSN kvar....
Vilket inte borde vara några problem. Men så får man egentligen inte säga, för då blir det problem. Alltid.

Vi har också varit en runda till tippen, vår sista trodde vi tills vi kom ut på balkongen och hittade mer skit...
Vi har köpt flyttkartonger.
Och nu är T på väg till Enviken med svägis balkongmöbler som bott hos oss i ett halvår ungefär. De ska nu få återgå till att bo i svärisarnas förråd.

Mellan allt detta har vi hunnit med en gourmémiddag på Mcdonalds.
Det såg ut ungefär såhär






Inga kommentarer: