fredag 5 november 2010

Effektivitet

Idag har vi hunnit med en massa bra saker! Precis som var planerat.
Jag är överdrivet förälskad i när saker följer mina planeringar. Nästan så det är skrämmande...

T har bytt däck på sin bil, bytt bil med sin far så vi har något att köra prylar i imorgon, handlat till morgondagens pizza och burit ner allt loppis-skit i bilen.
Jag har städat (jag lovar, du kan operera i min toalett, I den), bäddat rent till M&M och min kära storebror, sytt iordning morgondagens outfit (ja, gör de inte kläderna som jag vill ha dem får jag fixa det själv...). Jag har tillochmed hunnit sy iordning min outfit till maskeraden vi ska på om ett par veckor! ¨
Så jag ligger tillochmed Före planeringen!

Nu blir det piano resten av kvällen.
För mig iallafall, T ska på ju jutsu (nej det stavs säkert inte så...)-träning.
Kvällens middag får den lokala grekiska reasturangen fixa, så får T hämta den på vägen hem, för min energinivå ligger på minus nu...




För övrigt har vår vita lilla knäppskalle hittat ett nytt gömställe när dammsugaren sätts igång.
Hon brukar gömma sig under lakanet på soffan.
Men tydligen håller inte det måttet längre..









Inga kommentarer: