tisdag 23 november 2010

Jag lever

Knappt!

Jag kan nog, utan överdrift säga att den  här dagen varit den absolut mest hektiska dagen i mitt liv.

Men nu är vi på plats i nya lägenheten tillsammans med ca 85% av våre ägodelar.
Tack vare Steine och Jeanette som bistod med lastbil och muskler och tack vare Keno som bar kartonger och möbler upp för våra trappor som om han aldrig gjort annat. Sjukt!

Resten av våra liv, inklusive katterna, hämtar vi i morgon.
Sen är det dagar, veckor, månader av härlig heminredning att vänta!

Innan nyår ska det blivit omtapetserat i v-rummet också, så det blir nyfräsht här till nyårspartajet!


Jag vet att jag varit skitdålig på bilder ett tag nu, men det har inte riktigt varit läge nu de här dagarna.
Jag ska bli flitigare. Ni måste ju få se nya nyan liksom!




1 kommentar:

ekfan sa...

Har inte läst bloggen sedan innan helgen, men vad är det som hänt?! Låter inte kul det du skrivit under helgen. Förstår om du inte svarar här eller på min blogg, men jag tänker på dig i alla fall! Kram