måndag 8 november 2010

Nu är allt som det ska

Äntligen är vardagen tillbaka till normalt igen.
Det har varit en skön vecka, kvalitetstid med pojkvän och långa sköna sovmornar.
Men när Bella är borta är det alltid något som saknas. Det känns inte riktigt bra.

Hon har haft en jättebra vecka med mormor och pappa.
Igår hade hon svårt att somna och funderade på varför man alltid saknar någon.
Det är svårt att förklara varför man måste sakna och må dåligt ibland, för en person som man vill ge hela världen så hon aldrig någonsin ska må dåligt.

Men tillslut somnade hon och jag med.

Idag fick T sovmorgon (i morgon är det min tur hoppas jag?) och när jag väckt honom ska vi åka ner på Waynes och äta frukost/lunch.
Eftersom han har eftermiddagspass denna vecka så får man ta av den tid som finns...

Jag fick precis reda på att jag hade chansen att åka ut till stallet idag, men nu blev det väldigt tight med tid... Så jag hoppas på onsdag istället!






Inga kommentarer: