fredag 26 november 2010

Idag har jag...

...bland asmycket annat, gjort detta:

















Med ord är det:
Satt upp skitstora, skittunga spegeln.
Hängt upp första (och nyinköpta) julpyntet.
Köpt en ram till B´s fina skolkort och placerat brevid hennes bonuskusiner.
Hängt upp morfars lampa.
Adventsljusstakefixat
och startat fredagsmyset med Bella!


Morfars lampa fick vara med på bild för den är speciell.
Nu tänker jag bli lite sentimental och sorglig.
Den hängde i taket i hans rum på äldreboendet där han gick bort och del av mig tror att det kan ha varit bland det absolut sista han såg innan han somnade in.
Den ska alltid, alltid sitta uppe för när jag ser den tänker jag på morfar.

Världens finaste morfar.






1 kommentar:

Tove & John sa...

Hej. Gud va mysigt ni verkar få det, vi måste få komma och hälsa på och kika när ni kommit i ordning :)
Var har du köpt dom fina ljusen på bilden förresten?

Kram/Tove & John