måndag 1 november 2010

Done, Done and Done!

Guuud vilken sjukt produktiv dag!
Och ändå har jag - frånsett sprången ner till tvättstugan - bara suttit på min tighta lilla stjärt hela dagen!

Jag har bokat riddag, betalat auktioner, lagt upp nya auktioner, skrivit matlista, inköpslista, skrivit checklistor och som sagt haft tvättstuga.

Men ändå känner jag mig stressad, som om jag fortfarande har tusen saker kvar att göra. Jag kommer bara inte på vad det är.
Jag borde dammsuga, men båda katterna ligger utslagna i soffan så jag vill inte skrämma iväg dom.
Jag borde ringa arbetsförmedlingen också.
Och jag borde få iordning papper till jag ska söka in på distansutbildningar nu i november...
Jag borde gå och handla också.

Men alltså. Orka!



1 kommentar:

Lilith sa...

Ja vilken tur att allt man inte orkar/känner för att göra idag alltid ligger kvar tills dagen efter, så är det här också :)