måndag 22 november 2010

Städterapi

Att vara i stallet är den bästa terapin man kan få.
Jag iallafall.
Man blir lugn ända in i själen och får nyttig tid ifrån problemen som gnager i hjärnan.

I går fick jag behövlig stallterapi. Men det blev mer som en paus från verkligheten då situationen var helt oförändrad när jag kom hem.
Den hade kunnat lösas i morse, men något säger mig att det bara skrapats på ytan.
Problemet kvarstår.

Så idag passar det utmärkt med den andra typen av terapi.
Den är definitivt inte lika rolig som stallterapi, men den funkar likväl.
Idag ska jag gå bort till vår nya lägenhet, som vi fick nycklarna till igår, och städa ur den. Från topp till tå. Den ska stå skinande ren när vi flyttar in i veckan!

Så vi får se hur den terapin funkar på min stackars oroliga hjärna...



Inga kommentarer: