onsdag 3 november 2010

Dagens shopping

Idag har jag inhandlat dessa:

När de kom ut för ett tag sen var de jättepoppis. Jag tyckte de var jättefula.
Nu har stormen lagt sig och DÅ börjar jag gilla något.
Jag är så jävla ute.

Men jag köpte dem iallafall och på fredag ska jag testa lördagens outfit, går det åt helvete lämnar jag tillbaka dem...

Eftersom vi har loppis hela dagen på lördag behöver jag förbereda så mycket som möjligt redan på fredagen: Handla frukost (brorsan och mina vänner Maria och Mårten kommer ju!!) och snacks till lördagkväll, packa bilen med loppissaker (vi ska vara där kl 8.30!), ha kläder och prylar klart så jag slipper den vanliga "vadihelveteskajaghapåmig?!"-ångesten, städa...hämta kontanter till växelkassan. Och säkert tusen saker till!

Alltså, det låter så löjligt... men jag är sååå taggad för lördagkväll så det är helt galet.





Inga kommentarer: