söndag 28 november 2010

Var är all tid?!

Tiden flyger iväg när man är mitt i en flytt.
Helt plötsligt är det kväll och way past my bed time.
Ja inte riktigt ännu kanske...

Idag kom T hem från Finlandsspelningen, äntligen!!
Jag har saknat honom och även om det är skönt att få ha kvalitétstid med Bella och en liten stund på egen hand, så är det skönast att ha honom hemma.

Första advent idag då. Vad passar bättre då än lite garderobsshopping?
Vi langade över 1500 spänn till Jysk och fick med oss en alldeles utomordentlig garderob hem. Precis lagom för mina kläder!
Jag har dock upptäckt att det inte direkt är en kärleksboost för förhållandet att bygga möbler ihop...
Men nu står den där, lägenheten är ren och adventspyntad, barnet sover och jag sitter framför söndagens obligatoriska "Ensam mamma söker".
Och morgon åker vi till Ikea!!
Life is good!










Inga kommentarer: