onsdag 30 september 2009

All Better

Tänk vad lite galen shopping kan göra för humöret!

Gina, mitt älskade Gina, blev lite rikare och jag kom därifrån med ett par bastoppar, ett par svarta jeansleggings (man kan aldrig få för många) och en grönrutig skapelse som det stod mitt namn på.
Bella fick två par Hannah Montana-skor från Deichmann och lite kläder från Hm.
Hon var ganska nöjd!

Då jag inte för någon (eller gillar heller för den delen) modeblogg så tänker jag inte slänga upp en massa outfits-bilder.

I morgon ska jag på kurs istället för att jobba. Känns ganska shysst för då får jag kvällen med Bella och Tommy istället för att jobba till 21.

Däremot vet jag inte hur pepp jag egentligen är inför att sitta på kurs hela dagen.
Sju timmars information och nya lärdomar kan mycket väl få min stackars hjärna att överbelastas.
Tack och lov har jag ledig fredag den här veckan så jag har ett par dagar på mig att låta hjärnan vila, så ni som eventuellt kommer umgås med mig i helgen; förvänta er inga intelligenta uttalanden eller djupa konversationer.

Nu stundas kyckling och bacon-paj och efter det 4,5 timmes jobb innan jag får komma hem till familjen igen.


Inga kommentarer: