måndag 7 september 2009

Jag är tvungen..

~~~~~

Alltså, sånt här stör mig.

Det är en stackare som skulle operera bort ett födelsemärke, då papperslakanet fattade eld och han fick andra gradens brännskador.

(Andra gradens? Är inte det typ som en svår solbränna??)

Självklart måste det varit väldigt traumatiskt för den drabbande (i ungefär 2 minuter?) och mitt problem med artikeln är egentligen inte incidenten.

Det är rubriken.

Man blir ju förd bakom ljuset!

Jag menar, direkt ser man ju framför sig en människa i lågor under en hjärttransplantation eller nåt liknande.

Men neejdå.

Det är ett litet ingrepp på tio minuter (jag har gjort det själv X antal ggr) som slutade i att han blev lite svedd.

Lurerier...

~~

Jag har inte bloggat (=ventilerat) ordentligt på flera dagar, sånt här blir en Big Deal.

God Natt

Inga kommentarer: