fredag 4 september 2009

Shopping och pajbak!

~~~~~

Så har, i stora drag, min dag sett ut.

Mamma hade spenderarbyxorna på sig och shoppade loss till båda mig och Bella.
Bella fick ett par skor, byxor och tröjor.
Jag fick två tjocka svarta tröjor så jag inte fryser ihjäl i den stundande vimderkylan.

Dessutom hjälpte hon mig med ingredienserna till morgondagens paj (till kräftskivan) och med kräftor!
Hon är bra den där mamman...

Så, nu är alla tre pajerna klara, en till ikväll och två till i morgon.
Storebror med barn (inte på det sättet) är här, T är här och vi ska strax hugga in på pajen.

Jag är väldigt tillfreds med tillvaron just nu.

Därför tänker jag inte sitta framför datorn hela kvällen, utan det blev bara en snabb liten update nu.


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad blev det för paj? Jag ska göra västerbottenpaj imorgon, också till kräftkalas :)