söndag 27 september 2009

Lurerier!

Jag är en sucker för reklamer. Jag litar helt och fullt på hur "snabbt maten blir klar av Den nya SuperBraiga Turbogrejen" eller hur "enkelt man kan får en snygg mage med UltraFitBodygrunkan".

Jag har ägt allt från Chuck Norris Hemliga Vapen till olika köksredskap och detta har bara resulterat i ett tömt bankkonto och en hel del frustration.

Nu kan jag lägga Pepsodent White Now i listan på Skräp och till er som inte testat den än; Låt bli!
Reklamen är ren och skär lögn (till skillnad från alla andra?)mina tänder blev inte vitare efter första användningen, som reklamen lovar, inte heller efter den andra.

Kan man inte stämma dem för falsk marknadsföring?







1 kommentar:

Anonym sa...

Släng med en gång! Jag insåg också snabbt att den inte funkade alls men jag tänkte att det var lika bra att använda upp den eftersom den är rätt dyr. Och sen fick jag dras med ilningar i tänderna i två månader. Så SLÄNG. Rent skräp.