onsdag 16 september 2009

Nackspärr

Jag hittade orsaken.
Orsaken till mitt tomma sinne i går.
Nackspärr heter den.
Det Måste ju vara därför.

Nackspärr liksom...
Samma jäkla trams som sist

Jag har sovit ungefär ingenting alls inatt och jag har ont som sjutton.
Men kan iallafall tala om att vårdhjälpen i Falun är o-t-r-o-l-i-g-t mycket bättre än i Södertälje.

Trevlig telefonkontakt och mer hjälp än ett recept och "kom tillbaka om det inte blir bättre".

Jag har tydligen något som heter Buktande disk. Vackert va?
Vanligt också, så jag behöver inte känna mig utanför.

Jag fick en "övning" och ska till sjukgymnast på måndag.

Antagligen åker jag till jobbet idag iallafall.
Det är bara 4,5 timmar och jag har ringt och frågat om det är okej att jag kommer även om jag inte kan lyfta och sånt.
Jag tror det ska vara okej.

Jag har mötet med chefen klockan två också, för påskrivning av fastanställningskontraketet!

Jag har helt enkelt inte tid att ha ont.

1 kommentar:

Emelie sa...

Ooh! Jag tror buktande disk är en lättare form av diskbråck. Alltså, det är inte lika allvarligt och ett diskbråck läker oftast ut av sig självt inom tre månader, då borde ju din buktande disk bli bättre snabbare tycker jag! :) Det var bla det här jag hade tenta på idag.. Så du kan sluta gå till vårdcentralen, ring bara till mig!! :D Haha!