fredag 25 september 2009

M-O-R-A

Innan jag lade mig igår ställde jag min väckarklockan på 05(!!).49.
Fråga mig inte varför minuttalet var udda...

Klockan 05(!!).48 vaknade jag av mig själv, trodde att jag hade minst 3 timmar kvar av underbar sömn, men insåg ganska snabbt att så inte var fallet.

En lång, varm, dusch senare var jag iallafall någorlunda lik en människa och kravlade mig upp till T och Isabelle som hade mys med tända ljus i vardagsrummet.
Den är så fin, min familj.

Nu ligger Bella i mitt knä och ser på Bolibompa och vi ska strax iväg till skola och jobb.
Med tanke på hur bra dagen har börjat så känns det inte som nåt vidare jobbigt.
(Dessutom jobbar jag bara 4,5 timme idag, det bidrar också..)

Hinner jag inte blogga mer idag så är det för att vi haft bråttom att styra kosan mot släkten i Mora på eftermiddagen.
Isf, ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: