tisdag 1 september 2009

Bokad

~~~~~

Nu är biljetten bokad.

Klockan 13.26 på torsdag åker vi mot Trosa!
(via Borlänge-Sthlm-Vagnhärad)

Det ska bli fantastiskt skönt att komma dit nu.
Att Bella ska få träffa sin mormor och morfar som hon saknar så mycket.
Att jag ska få träffa min mamma och pappa som jag saknar så mycket.

På fredag ska vi in till Södertälje och gå på stan.
Stan.
Där jag hittar överallt!

Och på lördag är det då dags för årets Andra kräftskiva.

Denna gång utan Lars-Kristerz efteråt och istället i Strängnäs hos Maria och Mårten.
Jag längtar massor.

~~~

För övrigt gick det väldigt bra idag på min första introduktionsdag.
Jag gillar mitt nya jobb skarpt.

Jag tror det kan bli väldigt bra det här.
Verkligen.


(OBS! Inget gnäll på ett helt inlägg. Amazing.)

Inga kommentarer: