söndag 20 september 2009

Google Ad´s För otrohet?

Den här annonsen visas på min blogg

Brist på sexuell lust?

En sexuell affär kann rädda ditt förhållande. Anmäl dig idag!
www.c-date.se

Eh?

Så alltså gör jag reklam på min blogg om ett ställe där man kan söka efter personer att vara otrogen med?
Skitbra!

Och hallå?
HUR kan ett förhållande räddas genom att man sviker det viktigaste av allt, en av de största byggstenarna- förtroendet.

Jag citar Stefan (42) från Malmö, medlem på C-Date


"Mitt tioåriga äktenskap hade börjat bli för rutinmässigt och jag kände att jag var öppen för något nytt med mer spänning. Jag blev medlem hos C-Date och lärde genast känna en mycket intressant kvinna. Precis som jag sökte hon en relation utan förpliktelser."

Jamen vad fint Stefan. Du är en riktig karl.

Jag skäms.



2 kommentarer:

Kiki sa...

Näää men va pinsamt. Har funderat på om jag ska lägga till annonser på min blogg men det känns som ....nä. Ha,ha,ha...kram

Emelie sa...

HAHA! Härlig kille, den där Stefan! Trodde äktenskap var till för att skapa ett liv TILLSAMMANS med vardagsrutiner och allt annat som kommer till.. Hoho!