tisdag 22 september 2009

Jobba hemma?

Ibland känns det som att mitt arbete inte slutar bara för att jag går av mitt pass.
Det fortsätter nästan alltid ett par timmar till när jag kommer hem.

Det är vanligtvis helt okej. Jag är en obotlig pedant.
Men när det är saker som jag inte hade behövt göra är det otroligt tröttsamt.
Saker som bara blivit liggande, av diverse olika anledningar, och bara väntar där på att bli gjorda. Av mig uppenbarligen.

Sånt sätter sig och blir en stor hög av jobbigt.

Men, när jag ser min sambos och min dotters (som vanligvis är skyldiga till "stökeriet") otroligt varma leenden GÅR det inte att vara frustrerad speciellt länge.

Jag har verkligen en helt underbar familj.
Att flytta till Falun är det bästa beslut jag tagit i hela mitt liv...

1 kommentar:

Emelie sa...

Jag tycker också det var en grymt bra beslut!!! :D Är så glad att du bor här!