måndag 14 september 2009

Uppdatering nr 2

Okej, klockan är 05.10.

Jag har precis kollat klart på Män som hatar kvinnor och jag måste säga att har man problem att hålla sig vaken så ska man titta på den filmen!

Den är vidrig. Både under tiden och efteråt. Omöjligt att somna.
(Se den Se den Se den)


Nu har jag fått klartecken att jag kan slumra en stund om jag vill.
Men jag vet i fan...
Är det värt det?
En timmes sömn får jag då.
Det kanske bara blir värre?
Jag vet inte. Jag har ju inte direkt rutin på detta.

Jag har iallafall bestämt att jag inte borde gå och lägga mig när jag kommer hem.
Jag borde vara vaken till kvällen, så jag kan sova på natten och vara pigg (eller iallafall vaken) på jobbet på tisdag.

Om jag då lyckas hålla ut tills Bella ska sova klockan åtta (jag kan ju inte lägga mig före min sjuåring!) då har jag varit vaken i 31 timmar.
Trettioen timmar!

Jag.
Tjejen som i vanliga fall somnar in i koma efter tolv vakna timmar...
Typ.

Vi får se hur det blir.
Spänningen är olidlig.


1,5 timmar kvar till avslutat pass.


1 kommentar:

Jenny sa...

Får du sova på jobbet? My god, du har det bra!