måndag 14 september 2009

Trött=Trist

Jag är ingen rolig flickvän eller mamma idag.
Sömnbristen gör att minsta lilla grej blir enormt uppförstorat och jag har inget tålamod överhuvudtaget.

Jag tror det är en vanesak dock.
Jag/Vi får helt enkelt lära oss med tiden att hantera såna här situationer.

Jag får anstränga mig till det yttersta för att Inte vara sur och grinig.
Vi får försöka vara tålmodiga och lite överseende med mitt trötthetsförgiftade sinne.

Jag har varit vaken i 28 timmar nu.

Men det går lite i vågor.
För en timme sen vile jag dö.
Nu känns det ganska okej.

T och I är på City Gross och handlar och jag har roat mig med att mixtra ihop en smoothie jag kan dricka på morgonen när frukosten inte lockar.
Det gick ganska bra och resultatet blev;

Blåbär och hallon
Yoghurt med fibrer
Lättmjölk
Fullkornshavregryn
Krusakli
        
God blev den!

Synd bara att locket till min mixer är borta och jag fick torka lila smet över hela köket...

Inga kommentarer: