lördag 14 november 2009

Bella bestämmer

Bella sjuk - Dag 3 = Bella bestämmer mat - Dag 3.

Idag valde hon Tacos. Eller egentligen valde hon det igår, men då fick jag henne att välja den andra favvorätten istället (McDonalds). Så hon hade ett val till godo idag.

Så strax ska jag ställa mig, för 357:e gången, och hacka, skära, steka och riva. Jag är måttligt uppspelt.
Men gott är det, och Bella älskar det så vad gör man inte...


Jag har beställt Julgardiner nu också! Äntligen.
Från Haléns.
Jag är riktigt nöjd med mitt beslut efter den onda beslutsångest jag haft.
Det är klurigt det där med julgardiner faktiskt.

När jag ändå var i farten beställde jag lite mysigt pynt och ljusstakar också, men tyvärr så kommer inte de sakerna förän den 15:e december. Lite sent, men godtagbart.




Inga kommentarer: