söndag 8 november 2009

Smaken är som baken

Så till middag idag ville Bella ha Mcdonalds, jag ville ha kinamat och T ville ha mat från greken.
Så fick det bli.

Vad spelar det för roll om man alla äter olika saker bara man sitter tillsammans och äter liksom?

Idag har jag sovit ut.
Vi kom inte i säng förän halv6 i morse och eftersom T skulle iväg och bada med Bella fick han bara tre timmars sömn, så nu ligger han och sussar sött - iallafall ett par timmar - tills han, liksom jag, ska jobba natt.

Helgen har gått oförskämt fort den här gången och det är helt stört att det är måndag i morgon!
Eller, redan ikväll för min del..
Men jag har ledig fredag denna vecka så det känns inte alltför visset ändå.

Nu ska jag ha söndagsmys med min fina Bella framför Bolibompa.
Vi hörs inatt!

Inga kommentarer: