måndag 30 november 2009

Julklappsångest. Poff! borta!

Idag har jag beställt ungefär 85% (noga kalkylerat) av årets Julklappsskörd!
Ellos och Haléns fick den stora äran att ta mina pengar i utbyte mot, vad jag hoppas, kommer bli uppskattade gåvor.
Nu har jag två storebrorsor och en svägerska kvar.
Jag har mina funderingar på vad jag skulle kunna köpa till dem också så jag har ingen direkt panik.


För övrigt hade jag ju bestämt att jag skulle vänta tillbaka dygnet litegrann inatt.
Det gick sådär.
Jag somnade runt tre och gick upp halv tolv.

Så att kunna gå upp före sju i morgon bitti känns inte direkt lockande.
Jag har en sån där jobbig vecka framför mig nu också, utan ledig fredag.
Det är lätt att bli bortskämd av ett helt fantastiskt arbetsschema...

Nu är klockan ett, känns som det är dags för frukost.

Inga kommentarer: