söndag 29 november 2009

Tomt

Nu har hela högen åkt härifrån och T har åkt för att hämta Bella, så nu sitter jag ensam i en alltför stor lägenhet och vill bara spola tillbaka till igår.

Fredagens releasefest var Toppen. Hade inte kunnat gå bättre. Alla kom fram säkert från Södertälje och Västerås och grabbarna var klockrena på scen. (Självklart sken min T lite mer än de andra)

I går, efter en runda på stan och lite soffhäng, var det dags igen.
Fest med singstar och sen vidare ut där vi tillslut hamnade på Mariannes och hade roligare än alla.
Inga kan festa som vi.

Jag tror däremot jag får skriva en liten öppen ursäkt till mina grannar som framåt sex-tiden i morse fick nog av vårat partaj och ringde på dörrklockan.
Vi var Inte diskreta.

Tack alla ni fina söta vänner som varit här i helgen. 
Ni gjorde den underbar på alla vis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen som läser det här kommer att tvivla på att festen (helgen) måste ha varit kanonbra.
H/M

Emelie sa...

Fredagen var superkul!!! Synd att vi inte var med i lördags, det låter som ett riktigt partaj :D Haha!