onsdag 4 november 2009

LappHitler

Den här fina lappen låg på min cykel som står utanför vår dörr sedan 4 dagar tillbaka.



Jag vill få förtydliga situationen litegrann.

För det första står den där enbart för att det är punka på bakhjulet och min sambo ska laga det när tillfälle ges - så jag kan ta mig till jobbet och sedan ställa den i cykelstället.
Sen så är det bara en endaste granne som ens ser cykeln där den står (så han hade lika gärna kunnat skriva under med namn..) så undangömd är den.

Och hallå?! vem skriver sådär??
Vad är det för fel på "Kan du vara vänlig att ta bort din cykel från trapphuset".

Jag är inte bättre än alla andra. Men jag är fanimej bättre än nollan som skrev den där lappen.
(Okej, kanske inte, för nu tänker jag ha den där lite extra i ren protest!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

jo men lite bättre är du väl ändå...jag menar , du kan iallafall
stava till "cykel" Kram H/M

Kiki sa...

Ha,ha,ahaaaaa, kan du inte kontra med lappen " jag är iallafall bättre än dig på att stava"!

Emelie sa...

Är din granne fem år? Vilka j ä k l a kråkor!