lördag 14 november 2009

Kryper i skinnet

Jag skulle behöva en tre timmars rask promenad långt bort åt h-e.

Att gå hemma såhär är inte bra för sinnet. Väggarna kommer närmre och närmre och rummet är snart litet som en tändsticksask. P a n i k.

Men Bella är iaf på bättringsvägen och det är ju vad som räknas!
Fortfarande är hon förvisad till soffhäng, men idag var febern så låg så jag kunde få in henne i duschen iallafall. (Där jag även passade på att rensa avloppet och laga duschslangen - ibland är det jobbigt att vara jag.)
Jag har redan pratat med jobbet och sagt att jag Vabbar mitt nattpass på söndag. Min rara "chef" ringde och frågade hur det var med Bella. Mer omtänksam aretsplats får man leta efter.


Ikväll blir jag soloqvist för T ska på Novemberkåsan och titta på när folk kör ihjäl sig på cross.(<--- Tommy, tänk på det!)
Jag blir hemma med sjukisbella och myser istället. Jag är nöjd med det.


För övrigt såg vi på Inglorious basterds igår.
Betyget blir inte på topp.
Långdragen och förutsägbar med vissa sällsynta stunder av humor och bra skådespeleri.
Jag hade höga förväntningar eftersom Tarantino kan bättre.


Inga kommentarer: