söndag 3 oktober 2010

3/3

Nu är alla tredjedelar av vår lilla familj samlad. + katterna såklart.
Hämtning gick bra och på vägen hem åkte vi förbi min kommande arbetsplats.
Jag luskade på Eniro att det var ungefär trettio mil dit och jag hade absolut Ingen aning om vart det var, så.
Nu vet jag var det är och att det kommer bli asjobbigt att cykla hela vägen dit. Och hem!
Men jag missar ju morgonpromenaderna nu, så det är väl bara nyttigt att cykla.
Dessutom är ju halsbränna och mjölksyra jättekul...

Dagens middag fick serveras av Tzatziki. Grekiskt alltså.

Nu ska jag inte röra mig ur fläcken på hela kvällen, jag har köpt senaste nummret av Allas (hej, jag heter Marie och jag är 64 år...) och ska rota i Bellas godisgömma. När hon somnat.




1 kommentar:

ekfan sa...

Lycka till @ work vännen! :) Det fixar du galant!