söndag 24 oktober 2010

Bilddax!

Så, idag är jag aningens mindre slut.
Jag har en träningsvärk direktsänd från helvetet, en förkylning som ger mig en svag dödslängtan och är bortfarande lite bakis från i fredags (jag är inte 18 längre...).
MEN.
Jag är överlycklig!

I morse fick jag ett mail från Tom´s (hästen) matte, ett väldigt rolig mail som slog bort mina små orosmoment jag haft angående hur det gick på provridningen igår.
Jag kände att det gick fantastiskt bra och var superroligt, men man vet ju aldrig hur det ser ut för andra. Speciellt inte från matte liksom.
Men det som skrevs var bara fint och jag har ett stort leende på läpparna idag.
Jag är upp över öronen förälskad i den där hästen, han är lika underbar som han är stor. Och han är stooo-or!

Min underbara vän Emelie (även kallad Ekfan) följe med mig ut och fick åka med häst och vagn när vi red ut i skogen.
Det var riktigt skönt att få ha en sån trygghet med sig när man är nervös och skakar som ett asplöv.
Stackaren frös nästan ihjäl där tillslut också...

Efter ridturen var det panik hem för att byta om och hinna till O´learys där vi bokat bort. Och efter en riktigt god middag drog pojkarna ner på stan och tittade på hoppande crossar, medans jag och Emelie åkte och köpte snacks och placerade oss i soffan.

En helt sjukt fantastisk helg.

Se själva!












2 kommentarer:

Kiki sa...

Hur många muskler går åt för att spela Taboo? Många!!Iallafall om man går på grimaserna....:)Tack för en jätterolig kväll!

ekfan sa...

Det blev en fin heldag igår!! =) Thanx kompis!