tisdag 26 oktober 2010

Slutpartajad

Det har varit någon form av festlighet en massa helger i rad nu.
Det är planerad festligehet en massa helger i rad framöver också.

Alltså, jag har ingen lust.

Eller jo, nästa helg har Mary Fay akustisk spelning på Rådhuskällaren här i Falun.
De är sposnrade av ett klädföretag som heter MoreMoreMore och det kommer dessutom vara modevisning.
PLUS att min soulmate Maria, och hennes Mårre, kommer från V-ås. Jag har bjudit in alla hjärtegullen från Tokstan också, men inte fått besked än...Håll tummarna!

Men denna stora händelse gör att jag faktiskt inte alls har lust att festa i helgen, trots inplanerat Halloween-kalas...
Lusten och den bristande ekonomin efter varma skor, termobyxor till bellan  (ja, vinterkläder ÄR nödvändigt) och div. annat krafs, gör att jag helt enkelt funderar på att banga...

Men.
Det är bara tisdag än.



Inga kommentarer: