lördag 16 oktober 2010

Mardröm

Jag har haft en sjuk natt.

Jag har ingen aning om exakt vad jag drömde, men jag "vaknade" av att det sprang upp enorma svarta typ skalbaggespindlar ur min huvudkudde.
Fick givetvis panik (det är liksom inte okej...) och rusade upp.
Men jag var i något annat rum (jag drömde forfarande alltså) och på något vis tog jag mig ut - på balkongen.
Där vaknade jag av att det var svinkallt och fattade först då att jag faktiskt var vaken på riktigt den här gången.

Alltså, helt sjukt.

Det är inte första gången jag haft spindlar på huvudkudden och rusat upp och vaknat i ett annat rum...
VAD kommer detta ifrån??
Jag har inte ens spindelfobi!



Edit:
Såna här var det!!
Skalbaggeliknande, fast enorma, spindlar!

...urk




1 kommentar:

emelie sa...

Även fast man inte har spindelfobi så är ju det där äcklet SJUKT vidrigt! Blä..