söndag 17 oktober 2010

Total kaos

Alltså, jag tror inte ni förstår hur mycket vi har rensat.

Jag försöker visa med bilder, men bilderna gör inte mängden rättvisa. Alls!
Idag har jag fokuser på kök, hall och nu i eftermiddag Bellas rum
Jag är så otroligt stolt över henne!
Hon har varit så himla duktig med att slänga saker och skänka saker till Loppisen.
Jag behövde inte muta med "tänk på att det snart är julafton, hur ska nya saker få plats annars?" många gånger.
Mitt, även annars så stolta, mammahjärta klappar extra hårt för henne idag.

Fast i all stolthet så blir jag lite vemodig och nostalgisk när hon vill slänga alla sina Hello Kitty-prylar. Henns tidigare största idol.
Hon är så stor nu!

Jag knäppte kort på slänga- och loppishögen idag med.
Den växer alldeles för fort.


Loppis....


Kasta...
















Min gamla docka ligger i kastahögen...
Bara bilden får det att knyta sig i magen.
Det är så jobbigt att prioritera....




Inga kommentarer: