måndag 25 oktober 2010

Shoooes

Idag har jag haft en väldigt rolig, produktiv och dyr dag.

Emelie skulle på tygjakt till ett lappöverkast hon ska sy.
Jag är arbetslös och tyckte det lät lika kul som en tripp till Las Vegas och vill följa med.

Nu är jag hemma.
1000:- fattigare.

Hur jag oplanerat lyckas spendera 1000 spänn på en timme förklarar jag såhär:


(Ni skulle sett posen jag var tvungen att ta för att knäppa den här bilden....)

+ matvaror för ca 300 spänn...

Jag är väldigt nöjd med detta eftersom de skorna jag ursprungligen tänkte köpa (http://mariemelen.blogspot.com/2010/10/oo.html ) var dubbelt så dyra.
Dubbelt så snygga också, men jag har inte råd att vara kräsen...




Så, måndag förmiddag; ett par skor rikare och dagens middag inhandlad.
Inte illa pinkat.




5 kommentarer:

emelie sa...

Fan vad vi inte ska frysa i vinter! :D

Anonym sa...

Är det ridstövlar?

marie sa...

Hej anonym, nej det är inte ridstövlar. Det är vinterskor inköpta på Scorett =)

Anonym sa...

dem är fina! är de varma?

marie sa...

Supervarma! ...fast eftersom de är inköpta igår så har de ju inte testats i -20 och 3 meter snö än.. ;)