lördag 16 oktober 2010

Lördagen i bilder

Den här dagen har gått fort som fan.

Bella har lekt med kompis/kusin Maja hela dagen och jag och T har rensat förrådet i källaren och det i lägenheten.
Det är en hel del grejer....

Vi har sorterat upp allt i tre kategorier; Spara, Slänga och Loppis!
Det är redan nu tre fulla lådor med loppisprylar och en massa kläder och jag är inte ens klar ännu...
Vi ska alltså bli loppisfolk. Hyra en loppisplats och stå och sälja på folk vårat skit.
Som inte ens är skit. Som är riktigt snygga, relativt nya och fräscha grejer som vi bara inte har plats för. Som bara ligger....
Eftersom vi slänger allt överblivet så ska vi ha en "bortskänkeslåda" också.
Jag återkommer om tid och plats...

Anyways, så här såg dagen ut...








1 kommentar:

emelie sa...

Vi var på loppisen uppe vid Rusta! Åk dit på lördag o fråga dom i "receptionen" hur man bokar bord. Fy faaaan vad jag får ångest när jag ser rensa-bilder. SÅ tråkigt! Hatar att flytta!