torsdag 28 oktober 2010

Dagens...

I dag kommer mamma hit!!
Min underbara älskade gosiga mamma.
...det var länge sedan vi sågs nu och jag saknar henne. Jag önskar pappa kunde komma oftare också, för honom ser jag ännu mer sällan. Men jag får träffa honom till jul iallafall.

Bella ska på disco ikväll, hon hade outfitsbekymmer så vi köpte en ny klänning kvällen till ära. Hon åker med en kompis hem från skolan och "gör sig iordning där" sen kommer hon inte hem förän efter discot. Gud, är hon fjorton redan?!

Jag ska ut och rida ikväll!
Klockan fem kommer Tom´s matte Jenny och hämtar mig, jag längtar så jag dör!
Men allt detta gör att jag inte får träffa Bella förän ikväll när jag kommer från stallet, och då sover hon redan...

I morgon åker hon med mormor hem till Trosa, spenderar helgen där och sedan hela novemberlovet hos sin far i Tälje.
Jag känner redan abstinensen komma krypande....



Inga kommentarer: