onsdag 20 oktober 2010

Snabbspolning

Alltså, om i morgon går lika snabbt som idag så kommer det vara fredag på nolltid!
Då kommer min underbara svägerska hem till Dalarna från Norrköping och tillsammans med goda vänner ska vi äta lite paj, dricka lite öl.. kanske se idol (?) och ta en svängom på stadens gator.
Tommy jobbar djävulspass från 15-03 så han kommer lysa med sin frånvaro, tråkig nog.

I morgon ska jag ju som sagt äta lunch med hästens ägare, hon lät supertrevlig i telefonen så jag tror det blir en trevlig lunch!
Eftersom jag är skitnervös när jag ska träffa nya människor så kommer förmiddagen att gå åt till att klättra på väggarna, riva mitt hår och bita på naglarna.
Och eftersom jag vill tro att allt kommer gå bra så kommer förhoppningsvis eftermiddagen och kvällen gå åt till att vara uppspelt och överlycklig.

Så det borde ju bli fredag på nolltid.



Inga kommentarer: