torsdag 21 oktober 2010

Hästprat och lunch

Jag har precis kommit hem från lunchen med hästens matte.
God mat, trevligt sällskap och bara hästsnack = Bra.

På Åhlens fick jag tag i en relativt billig ny väska också eftersom min gamla trotjänare är trasig. Och en mascara.

Jag har haft en väldigt bra lunch!


Nu känner jag mig uppsvälld (en underbar salladsbuffé, soppa till förrätt och en fantastisk kantarell och baconpasta kan ge såna besvär....), trött men supernöjd!
Det gick så bra och jag är lite kär i hästen innan jag ens träffat honom. Bra start.
Tyvärr bokade jag in att komma ut och hälsa på honom på lördag, utan en tanke på att T (aka chauffören) är upptagen nästan hela dagen...
Jag ska se om jag hittar någon annan som vill köra mig annars får jag vänta tills nästa vecka.

Ju förr desto bättre tycker jag, så alla frivilliga chaufförer var vänliga och anmäl er tjänstgöring snarast!




1 kommentar:

ekfan sa...

Jag kan kanske skjutsa dig om du vill, vilken tid ska du dit? =)